LUSH- Tiny Hands review


Voor alles een eerste keer! Dit is mijn allereerste Lush product, samen met Lemony Flutter gekocht in een Lush winkel in Brent Cross (Londen).
Zo enorm blij toen ik Lush zag. Want ik moest en zou toch nu echt eens wat kopen daar. Als je binnenkomt dan weet je niet waar je moet kijken, zoveel staat er! Zoveel leuks en het ruikt gewoon goddelijk. Lemony flutter stond sowieso op mijn wishlist. Zodra ik die gevonden had gooide ik die meteen in mijn mandje.


Hoe vaak ik reviews lees over Lush producten...! Klinkt allemaal zo enorm fijn. Er zijn ook dingen die niet aan mij besteed zijn hoor. Vele glitter, kaneel geur en hele zoete zware producten. Mijn voorkeur ligt toch bij een wat frissere geur.

Kon ik hier maar zo'n geur stickertje plakken, wrijf je even over je beeldscherm je ruikt de Tiny Hands. Want man, wat ruikt ie lekker!! Kan er geen genoeg van krijgen. Lush verteld: "de geur komt van onder andere vanille, kamille en goudsbloem."



Hoe gebruik je Tiny Hands? Je neemt de 'bar' in je handen en langzaamaan smelt er wat olie af. Dan smeer je je handen daar lekker mee in. En reken maar dat je handen zacht en gevoed aan voelen!

Ingrediënten van deze 'bar': argan olie, aloe vera, cacao- en sheaboter. En omdat de bar is vast vorm is, zijn er geen conserveringsmiddelen nodig. Hoe goed klinkt dat! Ook heel geschikt ook voor andere droge plekken op het lichaam en makkelijk in gebruik.

Blij met deze aankoop, hier ga ik nog heel lang van genieten! Uren na het smeren voelen mijn handen nog zacht en ruiken ze nog naar de bar! Wat ik exact heb betaald weet ik niet. Maar op de site vind ik dat ie €8,60 kost. Best prijzig, maar je kunt er ook wel erg lang mee.

Ben jij bekend met Tiny Hands en wat is jouw ervaring?





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****