Kiko - Pearly Amaranth 494


Tijdens mijn trip in Londen moest ik natuurlijk ook echt even een bezoek brengen aan Kiko Cosmetics. Een fijn budget merk en had nog geen enkel lakje hier van!
Hoe is het mogelijk zou je denken :-P Was wel van plan om meer te halen dan 1, maar ik liep alleen met deze de deur uit. Verstandig he? Het was lekker druk daar. Veel dames aan het rond sneupen tussen de prachtige oogschaduws en lipgloss. Kreeg een heel leuk mandje aangeboden om daar mijn aankopen in te doen. Eh, aankoop.

Pearly Amaranth, prachtige naam voor deze beauty. Hij is paars met ook paarse shimmer er door. En I can't help I'm a sucker for shimmer! Met twee laagjes dekt ie perfect, heel misschien met 1 dikke laag maar dat zou ik persoonlijk niet doen. De dop ligt lekker de hand en het kwastje is iets dikker, recht afgesneden en lakt dus prima. Droogtijd gemiddeld. No complaints!

De swatches, het allerbelangrijkste :-) In de zon en binnen. Enjoy!







Weet je wat ook mooi zou zijn? Dat ze naast de paarse shimmer nog wat gouden shimmer zouden toevoegen. Dat had voor mij écht de ultieme lak geweest. Maar, nevertheless, een erg mooi lakje dit! Blij dat ik die heb gescoord :-)

Wat vind jij van Pearly Amaranth?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****