Kaleidoscope 'Beautifulness' - No. 5 Russian Krasoteka


Ik kreeg een pakketje van El Corazon bezorgd. Met een knal rode lak, een lipgloss en allemaal nagelstickers en studs om te reviewen.
Was blij verrast met de rode lak. Draag het niet vaak, maar koester mijn rode nagellak collectie! Vond het een paar jaar geleden niks, veel te opvallend en had het idee dat het me niet stond. Maar inmiddels ben ik wel om. Dus blij met hun keuze!

De lak is in werkelijkheid absoluut roder. Hij is echt donkerrood! Maar mijn camera had het er moeilijk mee. Heb de twee beste foto's er uit gepikt.

Zet je zonnebril maar op want deze lak knalt van je scherm af! :-)




Wat een fantastische kleur! Zo vrouwelijk. Echte statement nails! Hij dekt eigenlijk wel met 1 laag. En net als de andere Kaleidoscope lakken vloeit ie mooi uit over je nagel voor een mooi effen effect. Bedankt El Corazon, blij mee <3


Wat vind jij van deze rode lak?









0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****