Inspired by... Retronail - Nail Art


Wie volgt Carol van retronail op Instagram? Ik al een poosje en ze maakt prachtige creaties. Vaak met stempels en één accentnagel.
Vind haar comments altijd erg lief en bedacht mij dat ik wel door een van haar nail arts kon laten inspireren; ik had dezelfde lak van China Glaze en dat stempelen... tja, dat zou ik wel zien. Blijf ik toch lastig vinden! Het ging nu wel aardig, maar mijn topcoat veegde de boel een klein beetje uit. Jammer... De lak waarmee ik heb gestempeld is ook die van China Glaze, "Don't Make Me Wine". Lang geleden heb ik die geswatcht, kijk hier.

So... here we go!





Carol heeft wel een bloemenpatroontje volgens mij, en ik compleet wat anders. Maar wat maakt het uit? Ik vind het erg mooi geworden! Ondanks dat ie iets is uitgevlekt...
Blij dat ik deze lak van China Glaze weer even uit de kast trok. Ben weer helemaal verliefd en het zijn perfecte herfstkleuren!

Wat vind jij van mijn nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****