Halloween - Nail Art


Halloween! Nog nooit eerder heb ik een Halloween nail art gemaakt. Ik denk dat ik vrij slecht ben in dat soort dingen. Maar nu wel iets leuks gemaakt!
Margo, van GYND, vroeg mij of ik een nail art wilde maken. Ik zei meteen ja! Leek me wel een uitdaging. Alleen wat moest ik dan maken? Daar moest ik eventjes over brainstormen. Ze had al verklapt welke kleurtjes ze me toe zou sturen dus dat maakte het makkelijker.

Ik opende de envelop en wow, die oranje Safari lak!! Deed bijna zeer aan mijn ogen, zo fel haha. Perfecte oranje lak voor Halloween of Koningsdag. Gegarandeerd succes. Ook zaten er twee stripers bij van Lemax. De stripers die ik had heb ik vorig jaar weggegooid omdat ze allemaal stroperig waren geworden, ze waren ook echt oud. Gebruik 99% van de keren acrylverf en dus waren de stripers ook wel een uitdaging voor me. Zo lang geleden!

Eerst laat ik deze gave neon lak van Safari even zien. Een echte neon die matte opdroogt en een kleur die van je nagels spat! Wat ik verrassend vond is dat het Safari lakje een dikker en platter kwastje heeft. Lakt erg fijn.

Verder dekte hij met 3 laagjes. Op zich een nadeel maar hij droogt erg snel. Binnen 10 minuutjes! Tip: Breng eerst een witte laag lak aan (op mijn duim te zien). Vaak helpt dat qua dekking en doet de neon kleur nóg beter tot zijn recht komen. Dekking; 1 laagje neon!



Spreekt voor zich maar toch even voor de duidelijkheid; mijn inspiratie heb ik van vele nail arts bekijken gekregen en dus designs nagemaakt. Ondanks mijn kleine strubbeling met de stripers (dit ligt overigens niet aan de stripers! Ik ben het gewoon niet meer gewend) toch wel aardig tevreden over mijn nail art. De schele oogjes van een paar spinnetjes had ik wel lol om :-)





Een mummy, ogen in het donker, webben en spinnen, erg Halloween toch? Niet gek toch, voor een allereerste Halloween nail art. Voor de zwarte nagels heb ik een lakje van de Hema gebruikt; verder wilde ik alles alleen maar van de webshop gebruiken. En dat was prima te doen!

Wil jij ook zo'n knal-neon-oranje lak van Safari? Je hebt 'm al voor €1,50 op GetYourNailsDone.nl. De stripers van Lemax vind je hier en heb je al voor €2,50.

Wat vind jij van mijn nail art?













0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****