Essie - Serial Shopper


Naast I'm Addicted  nam ik deze beauty ook mee. Een koraal/ oranje kleurige neon. De Etos had weer een paar lakjes afgeprijsd met 50% korting. Dat is de moeite waard!
Om de volle mik te betalen voor een Essie lakje vind ik teveel. Het zijn goede kwaliteit lakjes met leuke kleuren en fijne kwastjes, maar een tientje?! No way.

Zoals bij I'm Addicted vraag dit lakje wel om 3 laagjes voor een complete dekking. Tenzij je er natuurlijk een witte basislaag onder doet. Maar dat heb ik nu niet gedaan. Hij droogt erg snel en matte op, zoals bekend bij neon lakjes. Dus die drie laagjes zijn zo gepiept!

Ook vroeg ik mij af of dit lakje ook wat van de oh zo geliefde Tart Deco had. Na wat foto's te hebben bekeken was het duidelijk dat dit lakje een stuk meer oranje is dan Tart Deco, die veel meer roze koraal is.




Moeilijk lakje om vast te leggen op de gevoelige plaat. Hij verschilt nogal qua kleur in ander licht! Ik hou er van, hij is lekker fel en met een topcoat mooi shiny. En dat voor rond de €5,-!

Om nog een hint van neon toe te voegen heb ik er een aantal studs op geplakt, vrolijk en erg simpel!




Wat vind jij van Serial Shopper?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****