Essie - I'm Addicted


I'm Addicted heet dit lakje van Essie. Alleen om die naam zou je 'm al kopen, hoe toepasselijk! Wederom een lakje wat ik met 50% korting heb gescoord.
Dit lakje is van de neon collectie van Essie en de kleur is ook lekker fel. Of ik het écht neon kan noemen...
Ik was ietsjepietsje teleurgesteld toen ik er achter kwam dat dit lakje een jelly achtige formule heeft. Dat maakt vaak dat ie wat lastiger lakt en dekt. Hij had dan ook 3 dunne laagjes nodig. I'm Addicted droogt semi matte op en is nog mooier met een glanzende topcoat!




Met die topcoat doet ie mij pas echt aan een neon lakje denken. En de drie laagjes, ach... Daar kan ik best overheen komen. Het is een mooierd!

Wat vind jij van I'm Addicted?


PS: DOE JIJ AL MEE MET MIJN WINACTIE? KLIK HIER!




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****