Elegant Touch - Nail Wraps- Jesy (+winactie)


Mijn verblijf in Londen bestond voornamelijk uit leuke dingen doen, rusten, lekker eten en beetje shoppen. En zo ook in de locale High Street waar ik verbleef. Vond daar een 'Savers'.
Het deed me wel een klein beetje aan de Action denken. Allemaal merken die voor een prikje verkocht worden. En zo ook deze nail wraps die ik meenam voor 1 pond, terwijl ze 6 pond waren.

Elegant Touch bracht een serie Little Mix nail wraps uit. Little Mix is een meiden groep waar ik geloof ik nog nooit van heb gehoord. Jesy is een van de meiden en haar variant nam ik mee, even als die van Perrie. De prijs haalde mij over ze te kopen. Nagelwraps zijn namelijk een drama bij mij. Mijn nagels zijn gewoonweg te bol (ze zijn erg bol..)  En zo komen er steeds van die rimpels in die je hoe dan ook niet weg kan strijken. Maar ze zijn zo leuk... Dus toch maar proberen.



Ze zijn op zich makkelijk aan te brengen. Je moet ze wel een klein beetje bijknippen op maat.
Er staat op dat je geen topcoat aan hoeft te brengen maar dat heb ik wel gedaan. Er zit een gebruiksaanwijzing in veel verschillende talen bij een vijltje waarmee je overtollige nagelwrap kan af vijlen. Ik heb op 1 nagel nagellak aangebracht (een lakje van Barry M, review komt nog!) Wilde niet elke nagel bedekken.





Als je goed kijkt (hoeft misschien niet eens) dan zie je de hobbels en bobbels al. Maar wat een gaaf resultaat!! Stoere mani! Ze zijn best stevig en niet heel lastig te verwijderen. Ik heb nog een setje meegenomen voor jou! Graag geef ik eentje weg!

Wat moet je hiervoor doen?

* Volg mij op Bloglovin' en like/share mijn winactie
* Volg mij op Facebook (geef daar een lakje weg!) (vermeld in de comment je facebook naam!)
* Volg mij op Instagram (vermeld in de comment je account naam!)

That's it ladies! Ik neem persoonlijk contact op met de winnares. De winactie loopt t/m 2 november  2014.(NL only)

Wat vind jij van deze nailwraps?






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****