El Corazon Easter Egg - No. 423/98


Weer een El Corazon lakje! Ik ben echt een enorme fan en ben trots als ik naar mijn collectie kijk. Heb leuk contact met ze en dit resulteert in een aantal leuke dingen, waar ik later meer over zal vertellen.
Zoals je hebt gemerkt is het erg rustig geweest op NailTalk. Dit in verband met mijn vakantie naar Londen!  Zo'n 12 jaar geleden heb ik daar bij een gastgezin gewoond voor school. Liep daar stage bij een verzorgingshuis. Nog altijd heb  ik contact met ze en ga er geregeld heen en zo ook dit keer! Heb weer een heerlijke tijd daar gehad. En je zult dus ook lakjes voorbij zien komen die ik meenam uit Londen. Omdat ik aan het bijkomen ben van de reis en wat dingetjes in huis doe kom ik (en dus ook mijn blog) wat traag op gang. Maar ik beloof beterschap! :-)

Maar terug naar het lakje van de Easter Egg collectie. Ze hebben verschillende collecties met allerlei verschillende soorten glitter en speckles. Deze bevat de hele kleine speckles die je ook terug vind in de Dalmations collectie en de grotere zwarte glitter.


Hoe leuk is dat! Het is wel even een beetje puzzelen soms. Hij heeft toch twee dikke lagen of drie dunnere nodig. En aan de zwarte glitter geen gebrek!

Maar wat een prachtig resultaat. Ik hou er van!




Lakje waar je vrolijk van wordt! Behalve bij het verwijderen er van. Dat doet dan weer het tegenover gestelde haha. Gel topcoat er over en je hebt een mooie glans. De glitters willen wel wat bobbelig aanvoelen.

Wil jij ook zo'n leuk Easter Egg lakje? Je kunt ze krijgen voor € 5,50 bij HypnoticPolish.

Wat vind jij van deze lak?

PS: DOE JIJ AL MEE AAN MIJN WINACTIE? KLIK HIER!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****