De leukste Halloween nail arts!


Dit is mijn Halloween nail art! En het leek me leuk om een inspiratie artikel te maken met de leukste Halloween nail arts die ik tot nu toe ben tegengekomen.
Ik zet de bron er bij, dus voor de duidelijkheid; deze nail arts zijn niet van mij!









Echt, wow, het volgende plaatje is van een artiest waar ik nog nooit van had gehoord: Tasha's dead. Zij maakt echt hele gave Halloween looks! Bekijk zeker haar Instagram even, you'll be impressed! Dit is een Halloween nail art van haar: 






Link naar Rebloggy

EN NOG EEN WOW! Echt enorm gaaf! Klik op de link onder de foto om naar deze nail art artiest te gaan!



Dat was 'm! Misschien heb ik je geïnspireerd, misschien niet. Maar heb je denk ik wel wat gaaf laten zien :-) Alvast een leuke Halloween allemaal!


IK HEB TWEE WINACTIES LOPEN! Op facebook kun je een lakje winnen, klik hier en voor Elegant Touch nail wraps uit Londen klik hier :-D






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****