Cuticle Rose Oil- review


Cuticle oil via EBay. Heb er al verschillende gekocht. De prijs is leuk en de olie zit in een pen waardoor het aanbrengen op de nagelriemen een koud kunstje is.
Ik heb jaren geleden eens met een winactie zo'n pen gewonnen. Eerst deed ik er niet zoveel mee maar later legde in de pen bij de afstandbedieningen en elke avond smeerde ik eventjes. Het is geen wondermiddel, maar mijn oh zo droge nagelriemen waren dankbaar.


Nu zul je denken; OPI? Eh, nee. Duidelijk geen OPI. De tekst op het doosje zelf bevat toch een aantal typefouten en dat zie ik OPI niet zo snel doen. Ook voor de prijs ( 1 dollar) zou OPI geen producten verkopen.

Volgens de fabrikant zit er een complexe blend in van perzik en mango extract, calcium en zonnebloem olie. Het zou kunnen. Er zijn verschillende geuren en dit is de rose oil. Je ruikt het bijna niet maar vind dat niet erg eerlijk gezegd.

Ik mag graag mijn hele nagel en nagelriemen met dit goedje insmeren. Heb wel het idee dat het werkt; hoewel ik er wel van overtuigd ben dat een goede verzorging gewoon goed is en je nagelriemen daardoor ook mooier blijven. Dus misschien als ik elke avond kokosolie smeer worden mijn nagels en nagelriemen ook gevoed en misschien nog wel beter ook ;-) Vind het in ieder geval een handig middel vanwege het feit dat het een pen is met een kwastje. Door te draaien aan de bovenkant van de pen druk je de olie als het ware naar beneden naar het kwastje.


Heb deze pen op EBay gekocht voor ongeveer een dollar geloof ik. En onmisbaar voor mij!
Prijs kan nogal verschillen, dus zoek goed op EBay mocht je 'm daar ook willen scoren.

Heb jij wel eens zo'n cuticle oil pen gebruikt?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****