Catrice - London Calling


Dubbele winst: een prachtige, grijze lak met shimmer en de naam! Kan geen toeval zijn; die moest ik gewoon hebben.
Sinds Catrice de kwastjes heeft veranderd ben ik niet echt heel erg fan meer. Op zich geeft het niks, want het uiteindelijke resultaat kun je wel bij poetsen. Maar het irriteert me wel, dat er haartjes uitsteken en het bijknippen qua vorm ook niet helemaal goed is gegaan.

Soms zie je gewoon een lakje en die moet je hebben. En dat was met deze ook zo!
De dekking is echt goed. Eén laagje ziet er al goed uit, maar vind twee altijd mooier en netter staan. De shimmer die er in zit is ook best goed zichtbaar en dat vind ik ook wel een plus. Je kunt 'm omschrijven als grijsachtig, blauw. Mooi herfstkleurtje!





Prachtig toch, die shimmer! Dol op. Droogtijd is gemiddeld. Catrice lakken kosten volgens mij iets van €2,99, wat toch best een leuk prijsje is. Heb er nog 1 gekocht en voorlopig ook wel de laatste. Of Catrice moet weer met iets aankomen waar mijn hartje van smelt.

Wat vind jij van London Calling?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****