Attitude- Tropical Storm


Hier weer een lakje van Attitude! Tot nu toe vind ik ze erg goed qua dekking en kwaliteit. Leuk prijsje ook!
Ik heb ze in de sale gekocht voor een euro een poosje geleden bij Alice & Jo webshop. En dit paarse lakje sprak mij wel aan. De naam begrijp ik niet helemaal voor dit paarse creme lakje, maar vooruit :-P

Hij dekt mooi met twee laagjes en heeft een prachtige glans van zichzelf. Het kwastje is vrij dun en lang. Het lakt op zich prima, maar de haartjes vind ik wel erg lang. Maakt het lastiger om er een bochtje mee te maken bij de nagelriemen.



Was niet geheel happy over de rest van de foto's die ik had genomen dus het zijn er maar twee dit keer. Het is een mooie paarse creme lak, blij mee!

Wat vind jij van Tropical Storm?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****