Antique Flowers Prt. 2 - Nail Art


Zo, mijn tafel is gedekt! Klaar om weer een bloemige nail art te maken op mijn gradiënt nagels. Nam een paar uurtjes in beslag maar de moeite waard!
Ik heb eerder zoiets gemaakt en daar kreeg ik heel veel leuke comments op. Klik HIER voor dat artikel.


Dit keer heb ik het op een gradiënt geschilderd, meer kleuren gebruikt en aan het eind nog een verrassingseffect :-) Laat ik beginnen bij het begin!

Laten we beginnen bij de gradiënt nagels, daar heb ik drie kleuren voor gebruikt. Het is niet heel opvallend geworden, precies zoals ik wilde dat het zou worden.


Ik ben begonnen met de eerste twee lakjes en uiteindelijk het donkere wat meer afgezwakt met Bangle Jangle van Essie. Zodat het toch een zacht effect zou geven.

Vervolgens heb ik al mijn acrylverf erbij gepakt. Ik heb trouwens ook een beetje van de Home Decor acrylverf gebruikt die te koop is bij de Action en dat werkt best fijn! Heb een kwastje uitgekozen en aan de slag gegaan. Het is voornamelijk veel laag op laag om een bepaald effect te krijgen.

Here we go!




In Londen heb ik een matte topcoat van Barry M meegenomen. De matte lak die ik had was een aanfluiting helaas. Maar deze werkt prima!





En wat vind je er van? Leuk geworden? Ik was erg blij met het resultaat al viel ie iets blauwer uit dan mijn bedoeling was. Soms ga ik zo in het verven op dat ik gewoon doorga en er niet bij stil sta om een andere kleur te pakken ;-) Heerlijk werkje en wil dit zeker weer eens maken! Met matte topcoat vind ik het erg mooi, mooier dan met de glans.

Wat vind jij van mijn Antique Flowers?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****