Aengland - Briar Rose / Sleeping Beauty (picture heavy!)


Wat heb ik me er op verheugd om de swatches van dit lakje aan jullie te mogen laten zien. Hij is cranberry rood en bevat holografische glitter. De omschrijving op de AEngland site is ook mooi.



Ik heb 'm van de site gepikt. Zo goed een lak omschrijven is wel een gave vind je niet? Zulke prachtige lakken maken ook. Als ik dat zie dan wil ik gewoon zelf nagellak gaan maken, een merk naam verzinnen en heel veel moois verkopen :-)

Hij dekt echt perfect met twee dunne laagjes. Eén laagje is bijna genoeg, maar twee vind ik toch net iets mooier. Als je goed kijkt zul je een kleur shift  zien, in de ene shot zal de lak meer roze bevatten en de ander meer rood.

Het zonnetje scheen en dus kon ik nog een paar prachtige shots maken. En ja, dan moet je kiezen. Tussen al dat moois. Kiezen is nooit mijn sterkste kant geweest. Dus hier een sh*tload aan foto's, geniet!!






En zelfs binnen zonder zon is ie prachtig! <3


Ik had twee gouden nagel versiersels die ik hier perfect bij vond passen. Qua kleur en qua naam. Ze bleken alleen iets groter te zijn dan ik dacht, maar alsnog een prachtige combi!




Dat was het hoor :-) Toch heerlijk, zulke foto's! Je veranderd spontaan in een ekster als je die glitters ziet. Wat een prachtige aanwinst in mijn collectie. Erg blij dat ik 'm heb gekocht.

"Briar Rose/ Sleeping Beauty" behoort tot de Burne-Jones Dream collectie van Aengland en is verkrijgbaar bij HypnoticPolish voor € 9,40.

Wat vind jij van Briar Rose?








0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****