Yes Love - No. K021


MissPinkyNails had een poosje geleden een toffe winactie op haar blog. Elke dag neem ik wel een kijkje bij haar mooie swatches en uiteraard deed ik mee. En won!
In dat pakket zat onder andere dit lakje en ik keek hier ontzettend naar uit. Eerste lakje van Yes Love en een mooi zacht roze kleurtje. Jammie!

De dop ligt door de ronding die er in zit lekker in de hand, het kwastje is mooi plat en recht afgesneden. Niks mis mee! Denk dat het enige kleine minpuntje aan deze lak is dat de dekking niet zo heel goed is en daarom dus wel 3 laagjes nodig heeft. Ik had het er voor over, I'm a sucker for pink nowadays!




Lief! <3 Heel lief kleurtje. Blij dat ik 'm gewonnen heb, dank je wel Wendy!

Wat vind jij van dit roze lakje?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****