Water color decal - Nail Art


Wilde weer eens een watercolor nail art maken. Is zo leuk om te doen! En had nog decals liggen die ik heel lang geleden ook al eens had gebruikt.
Het is een hele zachte combinatie geworden, qua kleur en ook de zilveren decals. Zacht en romantisch! Heb de kleurtjes van de Flamingo collectie gebruikt van OPI en de gele van Nicole by OPI die ik bij de BigBazar heb gescoord een poos geleden. De decals heb ik al jaren; geen idee waar ik die vandaan heb gehaald!



Toen de sneldrogende topcoat van Catrice droog was heb ik de decals geweekt in water. Daardoor kun je ze zo van het papiertje afhalen en op je nagels plaatsen. Tip: Wil je ze nog wat kunnen schuiven op je nagel, maak die dan ook eerst nat!




En? Hoe vind je 'm geworden? Als die decals eenmaal zitten dan zitten zo ook als een huis. Met remover kun je, net als stickers, gewoon van de nagels krijgen. Nog maar eens op zoek naar leuke decals. Hoewel ik graag freehand nail arts maak, vind ik zo af en toe een decal wel heel leuk!

Wat vind je jij van mijn nail art?




0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****