Wasabi Dots - Nail Art


Ik wilde weer iets met stipjes doen. Het is simpel maar soms zoveel fijner om iets simpels te maken als je minder energie hebt. En het kan net zo goed heel leuk worden!
Ik heb een aantal dotting tools van verschillende groottes en dat is wel erg handig met zo'n nail art. Zo kun je goed bekijken hoe groot je de stipjes wilt en hoeveel ze van elkaar verschillen.

Heb jij de swatches van Wasabi Hint al gezien van L'Oréal? Wat een heerlijke kleur. Lekker vrolijk!
Heb twee nieuwe lakjes van Essie gebruikt die ik gescoord heb met 50% korting bij de Etos en een lakje van OPI waarvan ik de swatches ook binnenkort ga laten zien.




Simpel en toch zo leuk! Heb bewust niet de hele nagel vol gemaakt met stippen zodat het groene lakje ook nog tot zijn recht zou komen.

Wat vind jij van mijn nail art?


Had ik jullie al verteld dat ik vanaf 6 oktober elke maand een nail art ga laten zien bij
  DoorMariska.nl ? :-D



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****