Soft gradiënt - Nail Art


Ik had heel wat in mijn hoofd! Een mooie, zachte gradiënt en dan een leuke nail art er op maken. De nail art mislukte maar de gradiënt wil ik toch laten zien.
Dit puur omdat ik deze kleuren erg mooi vind, ook samen! Ze zijn zacht, pastelkleurig en ook wel ietwat herfstig. Hij is simpel; gemaakt met een make up sponsje. Balen dat de nail art niet lukte, maar zo gaat dat soms. Ik was er echt niet tevreden mee en halverwege ging alles er af.

Ik heb maar twee kleuren gebruikt, Bangle Jangle van Essie en Thanks a Windmillion van OPI (blijft zo mooi!) en een topcoat.




Een subtiele gradiënt, beetje willekeurig aangebracht. Ik vind het leuk! Met nail art erop misschien nog wat leuker haha.

Wat vind jij van deze nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****