Sail Away - Nail Art


Je vraagt je misschien af waarom "Sail Away". Misschien is het de vorm, misschien de kleuren, misschien allebei maar het deed me zo denken aan een klein zeilbootje.
Het was alweer eventjes geleden dat ik iets heb gedaan met tape. En het is zo ontzettend leuk om te doen! Een best precies werkje en daar hou ik van.

Ik heb drie nagels met Resurrection gelakt (zie hier voor de swatches), twee nagels met Alpine Snow (zie hier voor de swatch) en nog twee kleuren van OPI gebruikt voor de middelste twee nagels: Flamingo Tini Pink (klik hier voor de swatch) en Feel The Mo-Heat-oes Green (zie hier voor de swatch).

Verder heb ik striping tape gebruikt en een dun kwastje om de 'foutjes' te corrigeren. Bij de ene nagel kwam het er mooi strak op en de andere iets minder.





Weer erg leuk om te doen en vind de kleurtjes zo leuk bij elkaar passen! Een nail art waar ik van heb genoten. 

Wat vind jij van Sail Away?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****