O.P.I. - Krème de la Kremlin


Dit lakje, Krème de la Kremlin, hoefde ik geen moment over na te denken om aan te schaffen. Ik zag 'm liggen bij de BigBazar en it was mine!
Ik hou van die oud roze tinten. Heb ook een aantal accenten in huis met die kleur. Vind het een mooie, zachte en rustige kleur.

En op mijn nagels was ie nog mooier dan ik al dacht. Ik heb echt genoten van deze lak en dat kon ook erg lang; hij heeft meer dan een week op mijn nagels gezeten met alleen een beetje tipwear. Geen chips, geen scheurtjes, niks. En dan te bedenken dat je afwast, wast, doucht... Top! Oh en ook mooi om te weten; zónder topcoat!




Wat een mooierd he? Zeker een aanrader. Was ook meteen erg benieuwd naar de andere O.P.I lakken. De komen ook nog online!

Wat vind jij van Krème de la Kremlin?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****