Only You - 754 Mirror Mirror


Ik was gezellig met Mirjam van Jewel- Nails aan het kletsen over nail art. Hoe doen we bepaalde dingen en waarmee, welke kwastjes gebruiken we etc.
We besloten elkaar een pakketje te sturen met leuke nail art dingetjes en ik kreeg onder andere dit hele leuke lakje! Want hoeveel lakjes ik ook heb, een zilveren heb ik niet. Wel eentje van de Superheroes collectie, met holo glitter erin.

Was erg nieuwsgierig en dus swatchen maar! Het viel mij op het wel een lak is waarbij je elke oneffenheid in je nagel ziet. En die zijn er uiteraard! Dus heb ik het geprobeerd met een ridge filler eronder, voor een mooie egale laag. Dat werd niks... Kreeg de lak er niet mooi op de nagel en na twee lelijke nagels de ridge filler weer verwijderd. Dan maar zo. En wauw! Wat een gave lak!




Zelf zit je altijd met je neus bovenop je nagels, maar een ander niet. En wat maken die kleine oneffenheden dan uit? Ik heb me er geen moment meer aan gestoord. Wat een mooie lak zeg!
Dank je wel Mirjam, ben er erg blij mee!

Wat vind jij van Mirror, Mirror?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****