Nicole by O.P.I. - Plumroll please


Een drukte op social media; BigBazar was Nicole by OPI en OPI lakken aan het verkopen! Normaal gesproken zijn dit erg dure lakjes en voor mij dus niet een optie.
Maar wat een actie van BigBazar, geweldig! Ik móest gewoon even een kijkje nemen. En dan weet je het wel. Dat kun je niet laten staan!
Plumroll Please stond er ook tussen. Ik heb een oude lak van Catrice die er op lijkt en ik niet weg wil doen vanwege de mooie kleur. Maar hij is dik en stroperig geworden. Denk dat dit een mooie vervanger is!

De flesjes van de Nicole lijn zijn zo apart qua design. Maar vind ze mooi! De dop is ook niks mis mee, ligt lekker in de hand. Kwastje is best breed, handig om mee te lakken. En de dekking is echt top, eigenlijk dekt ie met 1 laag maar ik draag altijd twee.




De naam verwijst naar een "plum" (pruim) kleur en dat zie ik wel wat in terug, In fel licht is ie zeker meer roze. Prachtige kleur, zeker blij mee dat ik deze voor zo'n leuk prijsje op de kop heb weten te tikken!

Wat vind jij van Plumroll Please?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****