Mia Secret Mood polish - Papaya to Mango


Dit lakje heeft zich goed weten te verstoppen in mijn voorheen nogal chaotische nagellak kast. Compleet vergeten tot ik ging opruimen.
Ik heb er twee, een paars/ roze en een oranje/ geel. Beide van Mia Secret. Het leuke is dat het wordt omschreven als een "mood polish". De kleur van de lak veranderd naar je humeur, naar hoe jij je voelt. Het deed me ontzettend denken aan die mood ringen die ik vroeger wel had. Leuk was dat!

Uiteraard reageren deze lakjes op kou en warmte. Dat doet de kleur veranderen. De paarse lak heeft best een groot verschil en ik dacht dat het bij deze minder zou zijn. Nog nooit eerder gedragen was ik ook wel benieuwd naar wat ie zou doen. Zal je nu alvast zeggen dat ik deze lak waarschijnlijk nooit weer draag. Want ik moest zo ongeveer 4 laagjes aanbrengen wilde ik mijn nagel zo goed als niet meer zien. Hij droogt matte op (de paarse ook) en dat gaat vrij snel gelukkig.

Bij koude handen blijft de kleur oranje. En worden je handen warm (je kunt het verschil uiteraard bekijken onder de kraan) dan wordt ie geel. Ik heb foto's gemaakt van de kleurverloop!


De lak zag er bij mij voornamelijk zo uit als de laatste drie. Het stuk nagel op je huid is warmer en daarmee dus geel! Vond het leuk weer eens zo'n lak te dragen. Helaas kon ik er niet heel lang van genieten. De lak liet al vrij snel (lees: eind van de dag) los van mijn nagel wat ik nog nooit zo heb meegemaakt.


Verdict: Leuk maar nee. Duidelijk toch haha!

Heb nu wel zin die paars/ roze weer eens te dragen, wie is er nieuwsgierig?


Wat vind jij van Papaya to Mango?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****