L'Oréal - 833 Wasabi Hint


Weet je Mirror Mirror nog van Only You die ik van Mirjam (Jewel-Nails) kreeg? In dat pakketje zat ook een ander lakje, Wasabi Hint van L'Oréal.
Ik hou van zulke kleurtjes! En wederom heb ik niet echt lak die hier op lijkt. Wel een soort lime kleurige lak die erg fel is. Dan is deze toch iets zachter.

Vind de naam ook erg toepasselijk, Wasabi Hint, leuk verzonnen! Dekking is echt heel goed. Bijna met 1 laag wel klaar maar twee vind ik toch altijd mooier. De glans is fantastisch. L'Oréal heeft dunne flesjes met vrij dikke kwastjes die rond zijn afgesneden. Handig voor bij je nagelriemen; zo lak in mijn pink in 1 keer en heb ik toch een mooie ronde vorm.




Wat een heerlijk koel, groen kleurtje! Ik weet dat groen niet ieders smaak is, maar die van mij zeker wel. Wederom dank je wel Mirjam! 

Wat vind jij van Wasabi Hint?




0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****