Gradiënt Nails - Nail Art


Jaa haaa weer een gradiënt! Het blijft gewoon te leuk om niet te doen. Heb dit keer willekeurig wat kleurtjes bij elkaar geraapt die in mijn buurt stonden en hoppa.
De basiskleur is de roze lak van Yes Love, wat een lief lakje. Kreeg ook hele leuke reactie op dat artikel! Ik gebruik niet altijd een witte lak als basis. Maar meestal de lak van de kleur die bovenaan de nagel te zien is.

Met een make up sponsje ben ik gaan deppen op de nagel. (tip: maak je sponsje een beetje nat om te voorkomen dat er stukjes spons op je nagels achterblijven!)






Ik twijfelde wat aan de kleuren combinatie maar ik vind het toch leuk geworden. Lekker vrolijk! Hier heb ik ook een nail art op gemaakt. Uiteraard zal die ook gauw online komen.

Wat vind jij van mijn gradiënt nails?



0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****