Essie- Urban Jungle


Bij de Etos met 50% korting, dan wil ik wel een mooi Essie lakje kopen! Want hoewel ik Essie lakjes er fijn en mooi vind, vind ik bijna 10 euro toch echt teveel.
Ik heb iets met off-white tinten. Heb nu drie verschillende en ik hou er van! Ik hou van de schone, witte verzorgde nagels, maar gewoon wit is wel opvallend. Deze off white tint van Essie ook wel, maar net iets minder.
Hij bevat een soort grijs, roze/paarse gloed en heeft een hele goede dekking voor dat ie zo licht is; twee laagjes! That's my cup of tea!

Het kwastje is breed en plat; wat je gewend bent van Essie. Ik vind het fijn lakken!





Is het niet een beauty? Ik vind 'm erg mooi. Gezien de vrij snelle droogtijd en dekking zal ik 'm zeker vaker dragen. Al is het voor een nail art!

Van El Corazon kreeg ik leuke stickers opgestuurd. Hoe simpel en wat een leuk en lief resultaat!




Perfecte combi naar mijn idee, de roze strikjes en Urban Jungle!

Wat vind jij van dit lakje?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****