El Corazon Dalmations No. 423/87 Pebbles on the Sea


Verslavend zijn die speckle lakken zeg. Vind ze zo leuk! Hoef er maar eentje te zien en ik wil 'm hebben. Voorlopig heb ik wel genoeg geloof ik. (who am I kidding!)
Dit is de derde van de Dalmations collectie van El Corazon. Ook heb ik een mint groene (zo mooi!) en nog een roze, herinner je je die nog? Klik anders hier en hier voor de swatches!

Pebbles on the Sea, ook zo'n grappige naam. Het is absoluut wel een mooi blauwe zee kleur.




Van El Corazon kreeg ik ook nog hele lieve studs toegestuurd in de vorm van een hartje. Erg leuk om te combineren met dit lakje! Mijn poezemeisje is het liefst zo dicht mogelijk bij me in de buurt en lag dan ook lekker bij me terwijl ik aan het nail arten was.




Lief en subtiel toch? Wilde niet mijn hele nagels er onder plakken. Hou ik niet zo van en maakt het vaak wat overdreven (voor mijzelf). Blij met dit lakje!

Wat vind jij van Pebbles on the Sea?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****