Attitude - Sage Green


Attitude, zo'n merk waar ik erg nieuwsgierig naar was. Mooie flesjes, leuke kleurtjes en vooral ook leuke prijsjes! Ik heb er een aantal gekocht in de sale bij Alice & Jo.
Ik wist dat Beautyill alle swatches online had staan. Van alle Attitude lakken! Ben ze dus allemaal stuk voor stuk gaan bekijken en namen noteren van de lakken die ik erg mooi vond. Vervolgens heb ik ze op de site gezocht en klaar! Vandaag Sage Green, de mooiste naar mijn mening.





Wat hou ik hier van! Mooie zachte kleuren en dan ook nog groen... De dop ligt lekker in de hand, hij heeft een gemiddeld dun kwastje en recht afgeknipte haartjes. Dekt met twee laagjes perfect! En, ik heb voor dit lakje maar 1 euro betaald.

Ik heb hier een bloemetjes nail art op gemaakt; ik ben weer eens geïnspireerd! Stay tuned! 




0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****