Antique Flowers - Nail Art


Misschien ken je haar wel, Kristin van Lacquerstyle.com. Ik volg haar op Instagram en zij maakt echt fantastische nail arts. Door haar geïnspireerd maakte ik deze nail art.
Toegegeven, zo mooi als zij ze maakt zal mij denk ik niet lukken. Maar het was wel erg leuk om dit te doen! En het resultaat niet slecht al zeg ik het zelf. Nog maar meer oefenen.

De basis van deze nail art is Sage Green van Attitude.Vond dit een perfecte kleur voor een antieke look. Met foto's van haar nail arts naast mij ben ik aan de slag gegaan.





Wat was het leuk om te doen! Later vond ik nog wat verbeterpuntjes voor een volgende keer. Misschien ook mooi op een gradiënt zoals Kristin dat ook doet. Ben blij met het resultaat!

Wat vind jij van mijn antique nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****