Waterfall - Nail Art


Je hebt ze vast voorbij zien komen, waterfall nagels. The Nailasaurus was volgens mij degene die dit voor het eerst maakte.
Ik zag ze in alle kleuren voorbij komen! Vind het eigenlijk wel een heel mooi design voor korte nagels, zoals bij de The Nailasaurus. Maar die heb ik niet ;-) Ik heb wat kleurtjes gekozen die mooi zouden staan bij de mint groene Spearmint van W7.

Vervolgens heb ik, hoewel het design wel een beetje voor zichzelf spreekt toch een tutorial bekeken op YouTube. Heb een kwastje gepakt en ben aan het strepen gegaan :-)




Hij is niet eens zo heel opvallend. Maar wat leuk! En met een vaste hand en geduld krijg je de strepen mooi recht op je nagels. Simpel en oh zo leuk!

Vind jij dit lakje ook zo leuk? Kijk dan op Getyournailsdone.nlBestel nu en krijg 25% korting op je bestelling met de code "vijfentwintig" (geldig t/m zaterdag dus sla je slag!)

Wat vind jij van mijn Waterfall nail art?




19 reacties:

  1. I wish I had the holographic Golden Rose and I see Polish Delia here :) Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het mooi gedan maar zie het gelijk in andere kleuren hihi. Maar dat is persoonlijk want hou zelf niet van groen 😳😉💅

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi! Ik vind de groene kleur eigenlijk wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetje, weer heb je zo een mooie nail art gemaakt....echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is subtiel! Deed dit ooit met neon kleuren! Op witte lak! Was wel voor de Carnaval!
    Toch mooi om het ook in deze tintjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The waterfall looks beautiful over this gorgeous green!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ze erg leuk geworden. Ik heb deze nailart ook al eens eerder gemaakt, simpel maar erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik vind de kleurtjes heel erg mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook erg mooi staan bij jouw lange nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, moet ik ook eens proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! Heb deze nailart ook wel eens gemaakt maar dan andersom;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw echt prachtig. Lekker simpel maar super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah heel mooi en netjes gedaan! Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is a really pretty effect. I like it and the colours :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow, I love this! It's so colorful and fun, and the waterfall design is awesome. :)

    ~ Yun

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kleuren matchen zo leuk, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****