W7 Watermelon


Ik kreeg een aantal lakjes thuisgestuurd van Getyournailsdone.nl en daar zat deze van W7 bij.Toen ik 'm zag wist ik dat ie bij mijn favo roze lakje een plekje zou krijgen.
Wat een prachtig kleurtje! Hij is niet alleen roze, maar hij heeft ook een hele subtiele oranje achtige gloed. Ik kan 'm beter omschrijven als een zalm roze kleur. Bij Marshmallow van MaxFactor verklapte ik al dat ik een zwak voor roze begin te krijgen. Nou, dit lakje draagt daar ook erg aan bij! :-)

Vind dat dit merk echt mooie flesjes heeft. Ze lijken op die van O.P.I qua vorm. Ik heb een aantal W7 lakken al in mijn collectie en die blijven ook. Ze maken leuke lakken die soms net iets anders zijn dan anders.

Als je een beetje dik lakt is dekking voldoende met 2 laagjes. En toch heb ik gekozen voor drie. Dit komt waarschijnlijk ook door de ribbeltjes in mijn nagels die toch enigszins zichtbaar waren. Hij is de drie laagjes meer dan waard, want wat een prachtige kleur! Ik bleef er naar kijken. In fel licht was ie echt roze en met wat geler licht zag je echt de zalm roze kleur.




Ik ben zo blij dat ik dit lakje mocht reviewen! Dit lakje ga ik zeker vaker dragen. Moest steeds denken aan de flakies van Golden Rose, ik heb er eentje die perfect bij dit lakje past. Erg mooi samen!


W7 is verkrijbaar bij Getyournailsdone.nl voor maar € 2,95 ! En als je geen flakies hebt, koop dan Tinkerbell van W7 voor een super mooie combi. 

PS: ik heb hier een ook leuke nail art op gemaakt, soon to come!

Wat vind jij van Watermelon?







23 reacties:

  1. Ik hou ook van deze tint. Geeft je een tropisch gevoel! Fijn lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zalmkleur! Zou inderdaad ook mooi zijn met die flakies van Golden Rose, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben, hebben en hebben ;-) wat is deze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur! Ik ben gek op die zalmkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely colour :) Not a watermelon - like, but lovely and cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtig kleurtje! Fijn merk W7!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kleurtje hoor!! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtige lak van W7! Ja het zijn echt hele mooie kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw das een kleurtje dat ook bij mij in de favorieten zou staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleur!
    Ben heel erg benieuwd naar de nail-art x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een perfecte zomerkleur en wat heb je een geweldig mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You are on a roll with these subtle and feminine colors you have been showing lately - and this one also looks really nice on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi lakje zeg! En wat een prachtige foto's heb je gemaakt, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kleurtje! Ik ga ook eens bij de W7 lakken kijken, heb nog niks van dit merk en ze lijken me erg fijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De naam watermelon vind ik er niet helemaal bij passen, dan had er wat meer rood in moeten zitten.

    Maar neemt niet weg dat dit een erg mooie kleur is. Ook ik krijg steeds meer een zwak voor de kleur roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk kleurtje, erg lief.... Het is mij al een paar keer opgevallen dat ik de tinten van W7 heel erg mooi vind...en ben erg benieuwd naar de nail art die je hierop gemaakt hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is a pretty colour and look amazing on you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb laatst voor het eerst twee lakjes van W7 gekocht en ik ben echt blij verrast! Deze kleur is ook echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er mooi uit! denk dat ik ze ook bij V&D heb zien liggen

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****