W7 Spearmint


Spearmint van W7, zo'n kleur mag je altijd mee aan komen! Hij is wat donkerder dan mintgroen en toch heeft ie er wat van. Lovin' it! En zo ook dit lakje!
Deze hoort bij de zending die ik kreeg van Getyournailsdone.nl waar je echt hele leuke lakjes kunt kopen. Zowel W7 als Laushine, Revlon, Safari en zelfs indie lakken :-)

Naast Watermelon de mooiste in het pakketje! Kijk je mee?




Prachtig he? Ik heb twee laagjes gelakt en dat is ie volledig dekkend. Kwastje is recht en de dop ligt lekker in de hand. De nail art die ik er op heb gemaakt heb ik toch dik 5 dagen op gehad en toen zag ik toch wel tipwear verschijnen. Prima kwaliteit dus! Ik ben happy de peppy met dit lakje. En nog mooier; hij is maar € 2.95! Ga naar Getyournailsdone.nl en bekijk alle lakken daar!

Stay tuned voor de nail art!

Wat vind jij van Spearmint?






13 reacties:

  1. Ik ben fan van mintkleurtjes! Ik vind deze ook heel erg tof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem wel erg mooi, maar vind de kleur even wennen...zelf heb ik vrij recent 2 lakjes in een groentint gekregen en ze zijn erg mooi , maar wel wennen voor mij...Ik ben meer van de roze paarse en blauwe tinten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's very pretty, I like it a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel mooi lakje. Toen ik de eerste foto's zag, dat is een mooie basis voor een nail art ;-) ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heppy de peppy :P Dat mag zeker :D Mooie kleur hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's a nice green. I really like the W7 polishes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nog steeds geen fan van groen, meer de army tinten die bekoren mij wel. Echter af en toe heb ik een lak gezien die door mijn grensje mag, voila deze krijgt ook het teken goedgekeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook al zo'n mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****