Stripes - Nail Art


Lekker originele naam haha! Ik heb momenteel niet heel veel inspiratie geloof ik. Ik weet zelfs de naam van de lakken niet meer die ik heb gebruikt. Maar een felle gradiënt is het zeker geworden!
Oh wacht ik geloof dat de roze een neon kleur is van China Glaze en die andere... Geen idee.
Doet er ook niet toe. Neem twee kleuren die lekker fel zijn met z'n tweetjes en maak er een gradiënt van! Staat zo leuk en is echt niet heel moeilijk te maken.

Met vrij dunne acrylverf heb ik streepjes gemaakt op mijn nagels. Ik heb er een beetje om gedacht dat niet teveel streepjes dezelfde kant op staan, maar verder heb ik gewoon aangebracht zonder al te veel bij na te denken. Zo leuk geworden!!




Simpel maar toch zo leuk! Vooral als niet elke nagel hetzelfde getekend is. Ga vast wel weer eens zoiets doen met streepjes.

Wat vind jij van mijn nail art?




0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****