Pink Zebra - Nail Art


Gister zag je het lakje van W7 hier, genaamd Watermelon. Ik had al langere tijd het idee om een zebra print te maken nadat ik dat zag bij Robin Moses op haar account.
Dus ik heb mijn verf erbij gepakt, mijn flakies van Golden Rose (nr. 9) en hoppa, zebra nail art! En ik ben trots op het eindresultaat. Zeker iets om nog eens te proberen met andere kleuren.






Perfecte combi, die zalmroze met het zwarte! Ook erg leuk en makkelijk om te maken.
Wil jij dit mooie lakje ook scoren? Ga dan naar Getyournailsdone.nl, je betaald maar € 2,95 voor dit lakje!

Wat vind jij van mijn nail art?



20 reacties:

  1. Tjonge wat een ontzettend leuke nail art heb je weer gemaakt....ik vind dat zo ontzettend kunstig elke keer...mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf! Die randjes om de nagels maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great, great! The frames and the zebra and studs. Great design.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is very cool and pretty, love it Miriam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dit ziet er prachtig uit. Ik vind het zo knap hoe jij die strakke lijntjes kan zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi gemaakt, ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat super mooi weer! Leuke kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Leuk dat je de zebra's omlijnd hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk? Nee geweeeeeeeeeeeeeeeeeeldig! Kan menig nailarter nog een puntje aan zuigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw je zebra print ziet er perfect uit! Net alsof je het met een stamping plate hebt gedaan, zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super leuk gedaan! Watermelon is echt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt super awesome :D nooit aan gedacht om zebra strepen vanaf alle randen te doen! meestal hou ik ze gewoon recht en in 1 richting XD

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****