OPI Flamingo tinis - You're Such a Budapest


Een lief zacht paars kleurtje, past perfect bij deze collectie. Een ook deze heeft zo'n leuke naam. Gezien de roze en de groene hetzelfde lakte kon ik er van uit gaan dat het bij deze niet anders zou zijn.
En dat was ook zo. Lastig met het ieniemienie kwastje en daarom wel drie laagjes nodig. Maar zoals ik bij de anderen ook al vermeldde, hij dekt met twee lagen normaal gesproken!

Droogtijd wederom top. Zo'n pluspunt van deze tinis! Dit paarse lakje is de laatste van de vier. Blij met deze aankoop, vind 'm nog mooier dan de Brazil mini's. En, in dit creme lakje zit een hele subtiele shimmer. Dat maakt 'm ietsje anders dan de rest.





Om toch een idee te geven van de hele subtiele shimmer (anders zou je me niet geloven haha) nog een macro shot ;-)  Dit waren ze alle vier!



Blij met deze collectie. Hoe ik er aan gekomen ben? Info bij mijn eerste swatch, klik hier!

Wat vind jij van You're Such a Budapest en de Flamingo collectie?




18 reacties:

  1. Leuk lakje, mooie collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a very beautiful polish, and I'm glad I have it in my stash :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AH dat macro shot is echt heel mooi, goed te zien! Mooie kleur, ik hou zo van pasteltinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oehh love zulke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I usually don't like pastel purples but this one is different. I guess it's the shade. I like it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke collectie, leuke verpakking... I love it all!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh die subtiele shimmer erin maakt 't echt af voor mij, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kleurtje! Leuke collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kleurtje! En WAUW jouw nagels, wat zijn ze lang en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben echt onder de indruk van dit setje OPI lakjes, ze zijn echt allemaal beauty's...lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een gave kleur, daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a pretty purple! It looks so good :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik maar denken dat het blauw is! Dit is lavendel,... Zo lief en pastel! Need it!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yay for the subtle shimmer! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh! Wat een prachtige laatste lak! Ik hou er echt van. Mss toch ook maar bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit setje heeft alleen maar prachtige kleuren. Ook deze is beautiful

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****