O.P.I. Flamingo tini's - Feel the Mo-heat-oes Green


Wat een lekker groen pistache kleurtje! En een geweldige naam heeft OPI weer verzonnen. Dit lakje vind ik wel de mooiste van de Flamingo tini collectie.
Vind het wel wat een retro kleurtje. Het is met als Flamingo Tini Pink een creme lakje en ook voor deze heb ik 3 laagjes gebruikt. Terwijl hij normaal met twee laagjes wel dekkend zou moeten zijn. Het lakken was een hele klus. Maar hij is het zeker waard.





Hij is zo mooi als ik in mijn hoofd had toen ik deze collectie op EBay zag. Wat een lief kleurtje!
Voor alle informatie over deze tini's klik hier.

Wat vind jij van Feel the Mo-heat-oes Green?



20 reacties:

  1. I feel more and more like getting this collection - this one is gorgeous too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely shade. I can imagine this one combined with gold glitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig! Jammer dat hij minder goed dekt, wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje, ik heb precies zo'n kleur lakje van OPI alleen hij heeft een andere naam ;) Erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kleurtje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een heel mooi kleurtje, jammer van de dekking wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig! Echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gohhhh, de kleur is echt onwijs lief om te zien, maar zo ziet het hele setje er eigenlijk wel uit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk fris kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wat een verrassende kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah ik vind deze ook erg mooi! Prachtige achtergrond voor een mooie bloemen nailart, niet ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook weer een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I saw this collection today. Kinda wishing I had bought it! This colour is gorgeous :-D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****