Maybelline Acid Wash - Ripped Tide


Als het om nagellak gaat vind ik bijna alles wel leuk. En soms kom je iets tegen waarvan je denkt JAAA! Iets unieks, iets leuks. En zo ook deze Acid Wash collectie van Maybelline.
Ik zag prachtige swatches voorbij komen. Kun je je mijn artikel over deze lakjes nog herinneren? En eindelijk lagen ze in de winkel. Twee verdwenen in mijn mandje.

Het lakje zit echt bommetje vol glitters. Het is niet zo dat je moet vissen om er ook maar een paar op je nagels te krijgen. Vond het zeker niet zo gemakkelijk lakken als een gewone lak moet ik eerlijk toegeven. Dat heeft voornamelijk te maken met die grote witte glitter die er in zit. Met twee laagjes vond ik de dekking wel oké, door de vele glitter is het zo goed!






De kleur is echt prachtig fel blauw. En bij bepaald licht zie je al die kleinere witte glitter ook en dat maakt het echt een feestje op je nagels. Ik heb de topcoat ook meegenomen. Hoewel ik niet zo van de glitter ben, vind ik dit wel een plekje in mijn stash waardig. Deze collectie heeft 4 lakjes totaal, aanraders!

Maybelline Acid Wash collectie is verkrijgbaar bij Kruidvat, waar ik ze kocht voor € 3,99 per stuk.

Wat vind jij van Ripped Tide?



31 reacties:

  1. I'm in love with this one, it's so gorgeous - even if it reminds me of snow and a sunny winter sky LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die kleur staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de donkere variant. Helaas zijn ze hier niet goed te verkrijgen, dus moest ik naar de DM.
    Maar deze is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur. Leuk effect! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful shade of blue, I love it! The white hexes look well too. I'm not sure if there's much acid wash here going on, but this nail polish is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit echt een heel gaaf lakje. De kleur, de glitters, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een speciaal nagellakje! Ik kan niet wachten tot hij bij mij in de Kruidvat ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi lakje, ik ga maandag bij Kruidvat kijken of ze er al zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze mooi, die heb ik gewoon over het hoofd gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel mooi! http://mylifeasmir.blogspot.com/logout?d=http://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID%3D4412137082616863999%26postID%3D7487029605049349911

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh Hoe krijgen ze het voor elkaar,?deze kleur knalt haast uit het flesje...waanzinnig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een hele mooie kleur! Ik kon me niet inhouden en heb ze allemaal gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welke kleuren zijn er??? Vind m helemaal leuk hoor! Las op de grootste beautyblog wat n flop dit lakje was, niet van waar hijs top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zo leuk! Geweldig felle kleur ook! Ik ben al lang aan het wachten tot ze eindelijk ook in België te krijgen zijn! Hopelijk komen ze snel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is echt zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This one looks amazing! It is really different and cool :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Normaal ben ik niet zo voor glitters in nagellak, maar deze vind ik zo apart dat ze wél weer mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een knalkleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooh, this looks really nice. It's like calm water... *sigh* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh hij is echt heel mooi! Doet me meteen denken aan de mooie blauwe Griekse zee haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind het wel een gaaf lakje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste swatches zijn die ik zie waardoor de lak me wel aanstaat! Vind het een mooie kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi! Word alleen wat nerveus van glitter, duurt zo lang het er af te krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Liefde :-) deze is echt zoooo mooi. Bij de kruidvat filialen die ik in de buurt heb staan ze nog niet. Als ik deze zie koop ik m zeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. It looks amazing! I need to get something from this collection :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****