Mani Swap with LinvanT


Vandaag het woord (en beeld) aan LinvanT! Ik denk dat iedereen haar wel kent die graag nail art bekijkt. Ik volg haar al lang en mag graag haar blog lezen en haar tutorials bekijken. Prachtige gradients maakt ze maar ook freehand draait ze haar hand niet voor om. Zij kwam met het idee om een mani swap te doen; wat inhoud dat je een nail art van elkaar uitzoekt en die namaakt. Nieuwsgierigheid gewekt?

Hey allemaal!

Ik ben Lin, ik ben 24 en ik blog op LinvanT. Met Miriam heb ik gemaild en we kwamen op het idee om een mani swap te doen. Miriam heeft een hoop supermooie nailarts en het leek me onwijs leuk om een nailart van haar na te maken.



Daarna kwam het lastige pas. Welke nailart zou ik kiezen om na te maken. Ik heb geloof ik wel bijna al haar nailarts doorgebladerd en ik had een hele hoop foto's opgeslagen zodat ik een overzicht zou hebben. Na lang twijfelen kwam ik toch bij deze aztec nailart uit.


Hier even de foto's die ik voor mijn neus had tijdens het nailarten.




Miriam heeft eerst een hele mooie sunset gradient nailart gemaakt dus daar begon ik. De Spoiled en de Holika Holika lak die ze gebruikte had ik niet maar Butterscotch van Sally Hansen had ik wel. Ik ben in mij stash op zoek gegaan en ik kwam bij Soul Mate van Sinful Colors en oranje Jelly Look JL03 Coral Red van Flormar uit. Ik vind de gradiënt enorm lijken, wat jullie?



Daarna kwam de uitdaging pas, want ik ging met acrylverf aan de slag. Miriam deed dat, dus ik ook.
Probleem is, ik werk praktisch nooit met acrylverf, dus dat was even wennen. Ik heb niet eerst allemaal horizontale streepjes gezet zoals Miriam wel deed. Ze heeft namelijk nog een handige tussendoor foto laten zien in haar post. Ik ben eigenlijk gewoon nagel voor nagel gaan proberen na te maken. Ik was zo enthousiast en bezig dat ik er helemaal niet meer aan heb gedacht om tussen door foto's te maken. Sorry daarvoor.

Hoe maak je die nagels? Met een dun kwastje en een hooop geduld. Ik heb wat witte verf op een plastic dopje gedaan en ben gewoon aan het tekenen geslagen. Bij mij zijn de lijntjes niet zo dun geworden als bij Miriam, maar het lijkt wel genoeg toch? Ik vond vooral de driehoekjes lastig. En de lijntjes zo dicht op elkaar zetten. Man, hoe doet ze dat toch? Ik vond het in ieder geval superleuk om te doen.Ik weet niet of ik er op was gekomen om met witte verf aan de slag te gaan. Ik ben trots op het resultaat. Heb ik eer gedaan aan Miriam d'r aztec nagels?


Lin, wat een fantastisch resultaat zeg! Knap dat je dit aandurfde. Ik weet nog hoeveel geduld en tijd mij deze nail art kostte. Top en je hebt mijn nail art zeker eer aan gedaan!! Ik hoop dat we dit nog eens gaan doen in de toekomst, leuk! Vergeet niet naar LinvanT te gaan om naar prachtige creaties te bekijken en de nail art te bekijken die ik van haar heb nagemaakt!





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****