Laushine - No. 15


Die hadden jullie nog van me tegoed, een knal roze Laushina lak. En knal is ie.. wow! Deze zat ook in het pakket van Getyournailsdone.nl. Een leuke webshop met betaalbare en ook (ietwat duurdere) indie lakken.
Laushine is een budget merk waarvan je misschien in eerste instantie zal denken dat het kwalitatief minder zou zijn. Het tegendeel is waar, ze zijn long lasting en de dekking is bij de meeste lakken erg goed, maximaal 2 laagjes. Zo ook deze!

Het is echt een neon lak. En erg opvallend! Mijn camera had wat moeite met die overweldigende kleurtje maar ik heb mijn best gedaan om 'm zo kleur-getrouw weer te geven. In alle eerlijkheid ben ik geen grote neon fan. Heb nauwelijks neon kleurtjes in mijn stash. Des te leuker om nu wel eentje te hebben waar ik toch van genoten heb!




Ik ga er bijna meer van knipperen als ik naar de foto's kijk haha! Wat een knal roze kleur, geweldig! Op de foto zie je ook wat rood, in werkelijkheid is dit niet zo. Hij is gewoon heel, heel erg neon roze.

En verkrijgbaar bij Getyournailsdone.nl voor maar € 3,50 ! Vandaag is er nog sale, sieraden afgeprijsd (ook knuckle ringen!) , W7 lakken, maar ook hele leuke Safari lakken voor maar € 1,00. Klik HIER om naar de sale te gaan.

Wat vind jij van deze roze neon lak?



18 reacties:

  1. *Zet zonnebril op* Wauw, wat een kleur! ;)
    Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gaaf kleurtje! Heel erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, striking red shade and a beautiful finish!
    Have a great Friday and weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the blue sheen in this one, it's so pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zeg ook wauw! Wat een gaaf kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My type in 100% and the blue/purple shine... Great!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, van deze kleur schieten je ogen gelijk open als je net wakker word...geweldig, helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty shade. I don't know the brand but the bottle reminds me of some of the Sally Hansens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou hier echt van!! Heerlijke kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kleur, lekker fel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat een lekkere felle kleur! Ik vind hem heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze had ik gemist, wauw! I like!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****