Kaleidoscope by El Corazon - No. 04 First Snowdrop


Ditmaal een lakje van Kaleidoscope! Kaleidsoscope is een onderdeel van El Corazon. Zeker aparte en mooie lakken!
Deze hele reeks van de Dreams About Spring collectie is werkelijk fantastisch. Eigenlijk hebben ze aan elke kleur blauwe shimmer toegevoegd en dat  is me toch een succes :-)

Ik wilde heel graag nummer 4 hebben. Lichte, witte kleuren vind ik altijd een mooie basis voor nail art. Maar mag ook graag witte nagellak dragen zonder nail art en dat is wel erg opvallend. Off white tinten hou ik dan ook van. En daarom trok deze mij aan.

De blauwe shimmer maakt dit witte lakje lichtblauw. En bij wat minder daglicht ziet hij er ook grijs uit.
En wat mij op viel bij dit lakje; hij wordt altijd weer effen, hoe je ook lakt. Ook al zit er net iets meer lak links dan rechts, hij creëert een gelijk oppervlakte op je nagel. (beetje lastig uitleggen!)

Hij droogt niet heel glanzend op, semi matte. Is vrij snel droog ook en met twee laagjes heb je een perfecte dekking.





En eentje wat dichterbij om een goed idee van de lak te krijgen!


Op deze lak heb ik ook een simpele nail art gemaakt. Je kunt deze lak met zoveel andere kleuren combineren! Ik heb hier nog eentje van. Vind ze echt bijzonder en kun je ze zeker aanraden!
Je kunt 'm kopen op Hypnotic Polish voor € 5,50. 

Wat vind jij van First Snowdrop?







0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****