How did you come up with that?

BRON
Soms kom ik van die dingen op internet tegen die ik echt fantastisch vind. Handigheidjes maar ook van die uitvindingen die zo makkelijk zijn, maar waar je maar net op moet komen!
Ik stap eventjes af van geklets over nagellak en nail arts. Heb dit artikel als een 'spare' omdat het met mijn gezondheid niet zo goed is op het moment en omdat ik dit graag met jullie deel!
De ideetjes zijn dus niet van mezelf, maar ben ik tegen gekomen along the way. Kijk je mee?

Stel, je draagt heel graag rokjes. Maar in een land als Nederland waar je toch veel op de fiets doet is dat wel lastig. Met een arm hou je je rokje naar beneden want voordat je het weet ziet iedereen je ondergoed!
Dan is dit wel een hele mooie oplossing...




Ik heb dit al geregeld voorbij zien komen. Maar toen ik het voor het eerst voorbij zag komen was ik echt amazed! En ergens is er zo'n stemmetje in je dat denkt; tssss, dat had toch moeten weten...!



Ik moest zo lachen toen ik deze zag! Hoe handig is dat! Je legt een boek neer, de bladzijdes slaan weer om... of hij wordt vies door je handen. Of je hebt geen ruimte.. Wat een idee dit!



Niet geheel aan mij besteed gezien ik eigenlijk nooit pasta eet en het dus niet in huis heb. Maar wel een uitvinding! Zou niet de eerste keer zijn als ik een stuk nagel of vel half verbrand door de aansteker in zo'n potje te houden...



Ik heb echt geen idee of dit echt werkt. Nog nooit geprobeerd, maar wel in de verleiding nu! Al je haast hebt en hij moet echt sneller opladen is dit wel wat! Nadeel is wel dat je geen telefoontjes, apps of andere misschien wel belangrijke dingen kunt ontvangen in vliegtuigmodus.



Ook dit filmpje vond ik wel toepasselijk. Ook ik drink soms wel eens een colaatje en wat doe je met het het flesje? Ik vul 'm met water en zo zorg ik dat ik genoeg drink op een dag. Maar wat kun je er nog meer mee? Kijk dit leuke filmpje Coca-Cola 2nd Lives :-)  * vergeet 'm niet op HD quality te zetten * 





Wel grappig he? Sommige dingen zijn zo ontzettend handig. Al zullen ze niet voor iedereen even toepasselijk zijn. De tip van MissMurphy over haar WC rol DIY is goed in de aarde gevallen bij mijn vader en mij! Wc rollen sparen en opruimen maar :-) 

Welke tip vind jij handig?









11 reacties:

  1. Ha wat leuk om zo je maandagochtend te beginnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je gezondheid niet zo lekker gaat. Ik hoop dat je gauw weer wat beter voelt. Wat een handige en leuke ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha penny in your pants, geweldig! Die ga ik zeker onthouden :) Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.Het artikel is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad dat heb ik ook vaak, dat ik denk, waarom heb ik daar ook niet aan gedacht....grappig om sommige dingen te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel. Ik ga NU in vliegtuigmodus laden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hehe great post! It made me laugh. I love the hanger for the cookbook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha wat grappig om die dingen te lezen! Sommige zijn wel handig ;) Hoop dat je, je snel weer wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahahahaha echt geniaaaal!!!

    Dat van je telefoon werkt echt. Althans bij de mijne wel :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moet er inderdaad maar opkomen. Sterkte. Hoop dat je je snel beter voelt

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****