Golden Flower - Nail Art


Ik ben weer geïnspireerd! Word ik zo vaak eigenlijk. Vooral op Instagram. Elke dag neem ik een kijkje daar en bekijk ik nail arts van de mensen die ik volg.
En zo ook de account van Kim, accountnaam Kimiko7878. Zij maakt echt mooie dingen, elke keer weer ben ik onder de indruk van haar kwaliteiten. Als ik zie in sommige video's hoe zij haar nail arts maakt... het lijkt zo makkelijk... En toch is het best lastig.

Ik ben aan de slag gegaan met een prachtig lakje van Inglot (swatch volgt nog en dan vertel ik je ook hoe ik hier aan gekomen ben!) en een witte lak van Angelica, verkrijgbaar bij de Primark. Verder heb ik nog acrylverf gebruikt; goud, groen, zwart en roze. Met de gouden verf heb ik een soort laagje geveegd over de witte lak zodat ze een wat oude uitstraling zouden krijgen. Kijk je mee?




Ik heb geen topcoat aangebracht over de middelste twee nagels om het matte effect te behouden. Erg blij met het resultaat! 

Wat vind jij van mijn Golde Flower Nail Art?




26 reacties:

  1. Wat een mooie nailart! Oosters tintje! 💗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je hebt echt talent hiervoor, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is absolutely gorgeous Miriam, it is beautiful and very elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty! You're great at nail arts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg indrukwekkend, het verwijst erg naar de een japans thema....
    dit spreekt mij erg aan...mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw...wat een schilderijtjes weer,...super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty nail art - gorgeous flowers :-) I like both Inglot and Angelica - two good brand with very different prices ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow deze is weer prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, thats so cute !! very nice ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super mooi! Echt heel leuk, deze ga ik zeker onthoudn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat ziet er echt prachtig uit! Dat je dit zo uit de losse pols kan vind ik echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, erg mooi gedaan! Ik volg Kimiko ook op Instagram en zij maakt zulke mooie nagels! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt heel erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke combinatie en die details in die bloemen: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow, that's amazingly beautiful! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi! De kleurencombinaties matchen ook erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou hier wel van! Ziet er gewoon weer spik en span uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh dit is super schattig! De techniek met het goud is zeker eentje om te onthouden! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****