Elder Rose - Nail Art


Stipjes en roosjes. Op een of andere manier heb ik toch het idee dat het niet bij mij past ondanks ik het bij een ander weer prachtig vind.
Wilde heel graag zo'n nail art maken. Zie dit design vaak voorbij komen en moest het gewoon proberen. En hoewel ik 'm goed gelukt vind, is het niet ikke. Ik denk dat ie niet langer dan een uur op mijn nagels heeft gezeten haha.

Heb je de swatches van het mooie grijsblauwe lakje van Barry M gemist? Klik dan even hier.

Het design doet me aan behang denken. En een opgepimte kamer met alle leuke prullaria! Ik heb ook een aantal roze en grijze roosjes in mijn huis, oud roze kussens, wit en grijsbehang, maar geen stipjes. Ben benieuwd wat jij van mijn nail art vind!





Nu ik 'm zo in het artikel zet en met de foto's bezig ben weet ik wel weer waarom ik dit design zo mooi vond. Het is vrouwelijk en lief!

Wat vind jij van mijn Elder Rose nail art?



23 reacties:

  1. Prachtig! En zo perfect gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is supermooi! Ik heb zo'n nail art altijd leuk gevonden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's super sweet and kind of vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies wat jij zegt, vrouwelijk en lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo onwijs girly, dit bedoel ik dus met nail art....ik vind het zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zonde! Zonde gewoon dat je m een uur op had. Hij ziet er gewoon te cute uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous. The pin up girl could wear it. Great!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi! De blauwe kleur ziet er geweldig uit en ik vind het retro gevoel van het design echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah ik vind hem echt heel erg leuk en mooi getailleerd! Zou dit echt dagen dragen, helemaal iets voor mij haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gedaan! Mooie kleur lak ook

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow these roses are gorgeous :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt zo mooi en netjes gedaan! Like!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige nailart. Ik vind de áchtergrond kleur heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief en schattig! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig gedaan zeg, die details ook, super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****