ElCorazon - Charm & Beauty No. 886


ElCorazon, jij er al van gehoord? Ik ken het merk al een aantal jaren. Maar het was echt onmogelijk om het te kopen toen.Tot ik een giveaway zag op Instagram van ElCorazon.
Ik ging ze volgen, deed me en won ze ook nog! Ik stuurde een mail en kwam een lange tijd geen reactie. Paar weken later kreeg ik een mail met excuses dat het zo lang had geduurd (pakketjes vanuit Rusland naar Nederland zijn echt enorm lang onderweg ook) en dat ik 8 lakken uit mocht zoeken van ze. And so I did...

ElCorazon bestaat al 20 jaar. Ze werken vanuit Moskou met een heel team om elke keer weer met de beste en mooiste producten te komen. Ze halen daar voor materialen uit Europa; Schotland, Frankrijk, Luxemburg, Italie en Duitsland. ElCorazon creëert en verkoopt twee merken; ElCorazon zelf en Kaleidoscope.

Nummer 886 van de Charm & Beauty collectie van ElCorazon. Stuk voor stuk mooie creme lakken met een goede dekking. Dit is wel degene die mij erg aanspraak, zo'n koele, donkere, grijs blauwe kleur. Er zit zelfs een kleine hint groen in. Al heeft de camera die niet goed gepakt.

De dekking is echt geweldig, bijna dekkend met 1 laag. Maar twee lagen vind ik dan toch mooier. Hij glanst enorm en is vrij snel droog. De lak is makkelijk aan te brengen met het kwastje, wat van normale grootte en dikte is en recht afgesneden.





Is het niet een beauty? Ik hou van donkere creme lakken. Zoals ik al schreef zit er nog iets meer een groene tint in de lak wat 'm iets meer teal maakt. 

Dit lakje is verkrijgbaar bij HypnoticPolish.com voor het leuke prijsje van € 4,90.

Wat vind jij van No. 886?




1 reacties:

  1. Wat een mooie kleur! Dit vind ik echt super! Hoe leuk dat je gewonnen hebt en 8 nagellakken mocht kiezen! Ik ben benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****