El Corazon Dalmations No. 423/88 - Mint Ice Cream & Chocolate


Mint groen, jaaaa! Ik kan echt altijd wel mint groen dragen en kopen. Mijn oog valt er altijd op. En zo ook op deze met speckles.
Ik kon natuurlijk niet een mint groen kleurtje overslaan toen ik lakken van ze uit mocht zoeken. Hij is zo ontzettend mooi en dat vonden jullie ook op Instagram :-)

Net als met Loved Smoothie is deze ook vrij snel droog. Ook bij dit lakje heb ik 3 laagjes gebruikt, al zou het misschien met 2 wat dikkere lagen ook volstaan.




Deze gave studs gaven 'm net wat extra. Al heeft ie dat eigenlijk niet nodig! Een andere keer dat ik dit lakje droeg wilde ik een leuke nail art er op maken, maar nee. FAIL! Ben erg blij met dit lakje.

Voor info en verkrijgbaarheid bekijk Loved Smoothie :-)

Wat vind jij van Mint Ice Cream & Chocolate?








0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****