El Corazon Dalmatians No. 423/90 Loved Smoothie


Loved Smoothie is van de Dalmatians collectie. Het zijn verschillende kleuren lakken met speckles. En dat is nu precies wat ik zo leuk vind.
Het doet me denken aan eieren, die kleine stipjes in de lak. En dit oud roze kleurtje vind ik prachtig.
Net als de lak van de Charm & Beauty collectie die je gister zag heeft ook deze hetzelfde kwastje. Niks mis mee! Ook de dop ligt prima in de hand.

Ik heb drie dunne laagjes op gedaan. Ik denk dat het met twee, wat dikkere lagen ook goed zou zijn, maar vond het iets mooier met drie.





Vind het zo'n lief lakje! Qua kleur maar ook qua speckles :-) Wilde er geen nail art over heen doen, zonde van de lak. Een paar classy studs leken me dan wel heel leuk. Op Hypnotic Polish kun je deze lakjes verkrijgen voor € 5,50.

Met twee lagen topcoat over de lak voel je de speckles niet meer en krijg je een glad geheel. Ik heb nog zo eentje, een mint groene! Stay tuned!

Wat vind jij van Loved Smoothie?












0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****