China Glaze - The Giver collectie


Ik zag een collectie voorbij komen waarvan ik echt even onder de indruk was. Hou van herfstkleuren, vooral na een zomer vol neons en pastels.
Er zitten een aantal bij die ik ontzettend mooi vind. En dan met name de blauw/grijze kleuren! Maar die paarse is ook prachtig... Nieuwsgierig naar de namen?
1.  Boundary of Memory, glitterlak die dekt in twee laagjes
2.  Community, bruine creme lak
3.  Five Rules, grijs beige achtige creme lak
4.  Seeing Red, prachtige rode creme lak
5.  History of the World, vind ik echt de mooiste van de collectie, blauwe creme lak
6.  Intelligence, Integrity & Courage, grijs blauwe creme lak, wat een beauty!
7.  New Birth is een blauw witte lak waar je waarschijnlijk wel drie laagjes voor nodig hebt
8.  Capacity To See Beyond, een felle blauwe aqua kleur
9.  Givers Theme, een levendige paarse kleur
10. Friends Forever, Right? is een hele lieve witte, baby roze lak. Voor deze heb je ook 3 laagjes nodig.
11. Release, wat ook weer een prachtige lak!! Mooi zachte, grijze lavendel kleur.
12. The Outer Edge, een witte glitter lak, zo leuk!

Deze swatches heb ik van deze site gepikt, kun je nog beter de kleur bekijken. Ze staan niet op volgorde zoals hierboven.


Ik ben nu al fan van deze collectie! Of ik in staat zal zijn er iets van aan te schaffen weet ik nog niet maar misschien moet ik gewoon wachten tot er een leuke aanbieding voorbij komt. 
Heb gezien dat Nailpolishfashion ze al wel heeft, voor €5,95.

Wat vind jij van The Giver Collectie?





19 reacties:

  1. Ja! Deze collectie staat op mijn wishlist! Zitten hele mooie kleuren tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa! Ik zag ze net ook voorbij komen en was zwaar onder de indruk. Normaal niet mijn kleuren maar vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze ook leuk! Net als jij ben ik vooral benieuwd naar de blauwe en grijze kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1,5,6,8 en 9 lijku me erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren! Kleur 8 is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kleurtjes! Vooral nummer 8 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurtjes voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Some of them look really nice :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave collectie! Vooral de blekere tinten spreken mij wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lichtblauw, paars en grijs zijn erg mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn best heel erg mooi, al ben ik niet over allemaal even enthousiast...maar dat zou ook wel een beetje vreemd zijn als ik dat wel zou zijn....de paarse vind ik mooi, de felblauwe ook...de grijze, tja dat weet ik eigenlijk niet zo goed, zo vind ik de kleur niet zo mooi, maar de ervaring heeft ondertussen geleerd dat ik zoiets op mijn handen wel erg mooi kan vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die donkerblauwe en paarse zijn erg mooi! Hou ik wel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig. History of the World komt mijn kant op. De andere kleuren heb ik aan me voorbij laten gaan (voor nu)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal met je eens over History of the World! Wat een prachtkleur!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****