Barry M - Elderberry


De Gelly lakjes stonden al geruime tijd op mijn wishlist. Wat een prachtige pastel kleuren en mooie glanzende finish! Ik moest hier ook een paar van hebben.
And so I did. Zo af en toe zal er eentje voorbij komen op NailTalk. Elderberry is een lakje dat een beetje moeilijk te omschrijven is qua kleur. Zou het omschrijven als een blauw grijze kleur, die met weinig licht echt gewoon grijs lijkt. Maar in de zon zie je echt dat ie blauw is! Hoe ze aan die naam zijn gekomen? Geen idee. Want in geen mogelijkheid doet het me aan de kleur elderberry denken. But who cares? Hij is prachtig, echt een unieke kleur in mijn stash.

Hij is dekkend met twee laagjes. En ik heb de foto's genomen zonder topcoat. Kun je voor jezelf zien hoe fantastisch de glans is!






Hoewel het zo'n zacht en niet heel opvallend kleurtje is, vind ik 'm zo lief en mooi. Dit is een lakje wat je overal wel bij kunt dragen! Erg blij met deze aankoop.

Wat vind jij van Elderberry?





13 reacties:

  1. Ik hou van de BarryM gelly lakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love Barry M - but this particular shade would not be as good a match with my skin as it is with yours :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi! Een heel lief kleurtje inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think it will be great as a background for a nail art, but it looks well alone too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a very pretty pastel shade!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is inderdaad mooi zacht van kleur en hierdoor heeft deze tint iets heel schattigs over zich heen...ik vind de tint wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a pretty colour and looks great on you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooi kleurtje!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur! Ik ben altijd erg fan van blauwe en grijze nagellakjes dus deze is niet anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aparte maar gave kleur, niet te fel maar toch lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****