O.P.I. - Where Did Suzi's Man-Go?


De tweede van de vier mini lakjes van O.P.I.! Met ook weer zo'n leuke naam. Prachtig oranje, mango kleurtje!
Wel een gepriegel met zo'n klein flesje maar deze lakte wel iets makkelijker dan Kiss Me I'm Brazilian!
Met twee laagjes een mooie dekking en met de topcoat nog een perfecte finish.




Ook had ik een WK nail art gemaakt op deze lak. Maar te laat met online zetten en we haalden de finale niet helaas! Moet zeggen dat ik het wel een fantastisch WK vond. Spannende wedstrijden en vond Oranje echt goed spelen.


Ik heb Etos lakjes hiervoor gebruikt die ik heb gewonnen bij BeautyAddicts.nl, perfect voor een nail art!
Stay tuned voor de andere twee lakjes van deze collectie!

Wat vind jij van dit kleurtje?



14 reacties:

  1. Deze is zo mooi! <3 Ik heb hem zelf ook. Echt mijn favoriete oranje lak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een mooi lakje van OPI uit deze collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lakken zeg. Ben benieuwd naar de andere 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute dots, like a jewellery. I have this nail polish by OPI too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, striking color, I like it very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the nail art you did on it, it's so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's a really pretty orange color on you! I like the colorful dotticure you added on top too. :)

    ~ Yun

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is niet een kleur die ik zelf snel zou aanschaffen, eerlijk gezegd zou ik hem niet eens bekijken in de winkel.....maar ik moet zeggen, op je nagels vind ik hem toch wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleur! De stippels die jij maakt lukken altijd zo goed :) Ik ben echt jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kleurtje! Heel zomers

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely shade! It looks great on you! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****